6 stycznia 2010

Próba z udziałem publiczności w TEATRZE KONSEKWENTNYM

Serdecznie zapraszamy na próbę spektaklu z udziałem publiczności 

[Ja] ³

czyli dwa do jednego

Tomasz Jachimek, Jerzy Jan Połoński, Adam Sajnuk

12 stycznia 2010 godzina 19:15

Podobno trwa zaledwie ułamek sekundy. Wiek nie ma znaczenia. Może się przydarzyć i 20-letniemu młokosowi, i 65-letniemu nestorowi. Zresztą najczęściej ani jeden, ani drugi nie są w stanie tego spostrzec. Za to świetnie dostrzegają to i najbliżsi, i znajomi, i otoczenie. Podobno są też szczęściarze, którym nie przytrafia się to nigdy. Magiczna chwila, kiedy szalony i oryginalny chłopak zmienia się w doświadczonego życiem skapcaniałego mądralę z przykurzonej kanapy.

Kobieto! Przyjdź, a o swoim partnerze będziesz wiedziała wszystko!
Mężczyzno! Przyjdź, a będziesz wiedział, czy to już!

Autorzy i wykonawcy spektaklu mają graniczące z pewnością przekonanie, że już wkrótce otrzymają zaszczytne tytuły Honorowych Ambasadorów Stowarzyszenia Polskich Feministek

 tekst: Tomasz Jachimek. Jeden Z Trzech

 reżyseria: Pierwszy, Drugi, Trzeci

 scenografia: Ja, Ja i Ja

 ruch sceniczny i współpraca reżyserska: Jarosław Staniek [przyszedł pomógł i do tej pory ma depresje]

opracowanie muzyczne: Marcin Partyka i trzy hity

produkcja: Teatr Konsekwentny dawniej We Trzech


Tomasz Jachimek przeprasza swoją rodzinę za wieczną absencję i prosi o zwolnienie z Jedynego wyjazdu na narty

Jerzy Jan Połoński ma już Trzech, więc całuje tę Jedną

Adam Sajnuk całuje w czółko swoją Jedyną córeczkę Polę

 (prosimy o potwierdzenie mailowe lub telefoniczne)

 ZAPRASZAMY!!!!!!

 

Marlena Moździńska

Manager PR i promocji

 

Teatr Konsekwentny

+ 48 509 780 261

Stara Prochoffnia,

ul. Boleść 2

Warszawa

www.teatrkonsekwentny.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz